کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316480 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نخستین قسمت بازی تاج و تخت بصورت رایگان قابل دانلود است

اگر شما هم از طرفداران سریال بسیار معروف بازی تاج و تخت هستید حتما می دانید که چندین ماه تا شروع ادامه این سریال باقی مانده است. اما اگر به دنبال بازی اکشن هستید تا این مدت را پر کنید و تا حدودی حال و هوای سریال را هم داشته باشید مطمئنا خوشحال می شوید که بشنوید شرکت Telltale اقدام به ساخت بازی Game of Thrones کرده و قسمت اول آن را بصورت رایگان برای دانلود هم برای آندروید و هم برای iOS قرار داده است.

 

 

 


به گزارش سافت گذر به نقل از ICTPRESS، قبل از این قسمت اول بازی تاج و تخت با نام آهن از یخ را با قیمت 4.99 دلار می توانستید دانلود کنید، چهار قسمت دیگر هم در حال حاضر با همین قیمت برای دانلود قرار داده شده است.

 

 

 

هدف Telltale از قرار دادن اولین قسمت بازی تاج و تخت، تلاش برای جلب توجه بیشتر به قسمت پایانی یا اختتامیه فصل 1 این بازی است که قرار است تاریخ 17 نوامبر برابر با 26 آبان برای تمام پلتفرمها قرار داده شود. 

 

 

 

نکته جالب اینکه قسمت 6 این بازی با نام اژدهای یخی اولین قسمتی خواهد بود که توسعه دهندگان آن برای تمام پلتفرمهای موجود در بازار ارائه می کنند.

 

 

 

اگر ار هواخواهان سریال آن بوده اید بد نیست که بازی تاج و تخت را هم روی گوشی آندرویدی یا iOS خود تست کنید، بخصوص اینکه قسمت اول این باری برای دانلود رایگان است.

 

 

 

درست به مانند سایر بازیهای شرکت بازی سازی Telltale که تا به حال دیده ایم نحوه عملکرد شما، روند بازی را در ادامه کار شکل می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28875 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: ictpress.ir تاریخ خبر: 1394/07/30 تعداد مشاهده: 2149
سافت گذر